Lednice - sochy z písku, Janův hrad – 15.10.2017

V neděli 15. října 2017 jsem využil poslední příležitost navštívit tradiční výstavu sochy z mořského písku v Lednici. Počasí vyšlo nádherně, luxusní azuro a teplo, tak jsem se stavil u Janova hradu. Za dnešek najeto přes 300km.

Letos už opravdu poslední delší výlet na skútru, na který jsem vyrazil tentokrát sám. Využil jsem poměrně hezkého počasí a zamířil na jižní Moravu, konkrétně do Lednice. Kousek před Lednicí jsem se zastavil u Janova hradu.

Prohlídku hradu samotného jsem ponechal na jindy, až se tam vydáme společně s manželkou. Dnes jsem si jen prohlédl hrad zvenku a také hezké okolí. Je tu fakt pěkně, rozhodně si tady zajedeme :-)

No a pak jsem pokračoval do Lednice, kde jsem využil poslední den výstavy soch z mořského písku. Bylo na co koukat, hezké umělecké dílo.

A když bylo tak krásné počasí, tak jsem se ještě prošel k zámku. Lidí tu bylo plno jako v hlavní sezonu.

 

Dnešní výlet se vydařil suprově, tak se budeme těšit na příští sezonu a hlavně na hezké počasí, aby se daly podnikat další krásné výlety :-)

Kompletní fotogalerie z výletu na Rajčeti.