Fotogalerie 2017

183/ Lednice - sochy z písku, Janův hrad – 15.10.2017

V neděli 15. října 2017 jsem využil poslední příležitost navštívit tradiční výstavu sochy z mořského písku v Lednici. Počasí vyšlo nádherně, luxusní azuro a teplo, tak jsem se stavil u Janova hradu. Za dnešek najeto přes 300km... číst článek

182/ Rozhledny Na Kalníku a Na Trni, salaš Krajinka – 30.9.2017

V sobotu 30. září 2017 jsme vyrazili na letos poslední delší výlet na Slovensko. Navštívili jsme rozhledny Na Kalníku a Na Trni, na jídlo jsme se zastavili na salaši Krajinka. Cestou zpět ještě zastávka ve Staré Bystrici a u turistické atrakce – Eifelova věž... číst článek

181/ Dvojrozhledna Hraniční vrch a rozhledna Na Skalce – 9.9.2017

V sobotu 9. září 2017 počasí více než skvělé, tak jsme toho využili a podnikli výlet do Jeseníků. Zde jsme navštívili dvojrozhlednu Hraniční vrch – velice zajímavá stavba. Pak jsme ještě zavítali na rozhlednu Na Skalce, kousek od Holšovic... číst článek

180/ Zřícenina hradu Děvičky a Sirotčí hrádek – 7.9.2017

Ve čtvrtek 7. září 2017 se nám neplánovaně naskytla příležitost podniknout nějaký ten výlet. Počasí bylo celkem ucházející a tak jsme zamířili na jižní Moravu, na Pálavu, kde jsme navštívili zříceninu hradu Děvičky a zříceninu hradu Sirotčí hrádek... číst článek

179/ Sobášny palác, Budatínský hrad, rozhledna Terchovské srdce

V sobotu 26. srpna 2017 jsme zamířili na Slovensko na celodenní výlet. Čekal nás poměrně náročný den, protože jsme si naplánovali několik cílů. Navštívili jsme sobášny palác v Bytči, Bytčiansky zámek, Budatínský hrad, rozhlednu Terchovské srdce, sochu Juraje Jánošíka a nakonec oběd na salaši Zázrivá... číst článek

178/ XII. Memoriál Fr. Proseckého sen v Bystřici n. P. – 5.8.2017

V sobotu 5. srpna 2017 jsme podnikli výlet do Bystřice nad Pernštejnem, kde se konal sraz vozidel Tatra a ostatních historických vozidel - XII. Memoriál Fr. Proseckého sen. Cestou jsme se ještě stavili na zřícenině hradu Dalečín... číst článek

177/ Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 7. den

Před námi je poslední den pobytu na Šumavě – pátek 21. července. Na dnešek jsme si naplánovali už jen menší vyjížďku po okolí, kousek i přes Rakousko, poslední menší výšlap na zříceninu hradu Vítkův hrádek a vodopády svatého Wolfganga... číst článek

176/ Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 6. den

Čas neúprosně ubíhá a na dovolené snad dvakrát rychleji, a tak máme před sebou předposlední den na Šumavě. Na čtvrtek 20. 7. jsme si naplánovali poslední větší vyjížďku po Šumavě a výšlap. Navštívili jsme hrad Kašperk a baštu Pustý Hrádek... číst článek

175/ Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 5. den

Pátý den našeho pobytu na Šumavě – středa 19. července – jsme si naplánovali trochu odpočinkový program. Dneska žádné velké ježdění, dojeli jsme jen do Lipna nad Vltavou, kde hlavní dnešní cíl byl plavba lodí po Lipně... číst článek

174/ Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 4. den

Na úterý 18. 7. – čtvrtý den pobytu na Šumavě – jsme měli naplánovanou opět vyjížďku krásnou Šumavskou krajinou a návštěvu zajímavých míst. Zavítali jsme na nedostavěný klášter pavlánů, rozhledny Libín a Churáňov, jelení výběh na Kvildě... číst článek

173/ Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 3. den

Třetí den našeho pobytu na Šumavě - v pondělí 17. července - jsme si dali poznávací výlet. Zamířili jsme do Hluboké nad Vltavou, kde jsme navštívili jeden z nejkrásnějších zámků. Prohlédli jsme si jak interiér zámku, tak také  část zámecké zahrady... číst článek

172/ Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 1. a 2. den

Od 15. do 22.7.2017 jsme strávili krásný týden letní skútr dovolené na Šumavě. Základnu jsme si zvolili hotel Aktiv – Přední Výtoň, odkud jsme podnikali výlety. Na první výlet jsme zamířili do Německa a Rakouska, navštívili jsme Stezku v korunách stromů Bavorský les, rozhledny Alpenblick a Moldaublick... číst článek

171/ Kohútka, výšlap na Portáš a Stolečný vrch – 9.7.2017

V neděli 9. července 2017 jsme opět v plné sestavě vyrazili na krásný letní výlet na Kohútku. Tam jsme si dali menší výšlap k hotelu Portáš a protáhli jsme si to až na Stolečný vrch, cca 3km. No a pak zasloužený oběd na Kohútce... číst článek

170/ Setkání veteránů na zámku Holešov a jižní Morava – 8.7.2017

Začátek července patří již tradičně setkání veteránů na zámku Holešov, a tak jsem se v sobotu 8. 7. 2017 tam vypravil. A když bylo tak hezky, výlet jsem si prodloužil na jižní Moravu – do Velkých Pavlovic k rozhledně Slunečná a vyhlídkové místo... číst článek

169/ Zámek Boskovice, jeskyně Blanických rytířů – 5.7.2017

Sváteční den – středa 5. července 2017 – jsme využili k pěkné letní vyjížďce. Zamířili jsme tentokrát na západ, do Boskovic, kde jsme navštívili místní zámek. Pak kousek za Kunštátem v obci Rudka jsme navštívili jeskyni Blanických rytířů. A pak přes jih domů... číst článek

168/ Rozhledna u Tetřeví chaty, vyhlídka Rysí skála – 25.6.2017

V neděli 25. června 2017 jsme podnikli nádherný výlet do Jeseníků. Výlet zahrnující nejen projížďku na skútru krásnou krajinou, ale také turistiku. Navštívili jsme rozhlednu u Tetřeví chaty, vyhlídku Rysí skála a Červenohorské sedlo... číst článek

167/ Letecké muzeum Kunovice – Military den – 24.6.2017

V sobotu 24. června 2017 jsme si naplánovali výlet na jižní Moravu. Zavítali jsme do Leteckého muzea v Kunovicích, kde zrovna probíhala akce Military den. Prohlédli jsme si muzeum, zhlédli část dynamických ukázek... číst článek

166/ Turistický výšlap po Kopřivnických pahorcích – 18.6.2017

V neděli 18.6.2017 jsme si dali takový menší výletík spojený s projížďkou krásnou krajinou a také trochu protáhnutí našich končetin a zadnic, aby nám nezdřevěněly :-D. Zamířili jsme do Kopřivnice a zde si prošli Lašskou naučnou stezku... číst článek

165/ Vícedenní výlet na východní Slovensko – 8.-11.6.2017

Od čtvrtku 8. června do neděle 11. června 2017 jsme podnikli několika denní výlet na východní Slovensko za rodinou. Cestou tam i zpět několik zastávek u zajímavých míst. Najeto 917km...

164/ Historické dny na tvrzi Kurovice – 4.6.2017

V neděli 4. června 2017 jsme si dali takovou menší komínovku, zamířili jsme do Kurovic, kde jsme zavítali na Historické dny na tvrzi Kurovice. Zhlédli jsme část programu a pak jsme se stavili na oběd v restauraci Na hrázi v Kojetíně... číst článek

163/ Po Valašsku na skútru 2017 – společná vyjížďka 3.6.2017

První víkend v červnu je již tradičně spojen s asi největší skútrařskou akcí v Česku. Ani letos jsme nechyběli na akci Po Valašsku na skútru a tak opět jsme připravili malé shrnutí ze společné vyjížďky v sobotu 3. června 2017, které jsme se zúčastnili... číst článek

162/ Hrad Bítov, rozhledna Rumburak – 28.5.2017

Nádherné, slunečné počasí po celý den, na obloze ani mráčku, příjemné letní teploty, nádherná krajina, to vše nás čekalo na dalším suprovém výletě v neděli 28. května 2017. Navštívili jsme hrad Bítov, rozhlednu Rumburak a větrný mlýn. Najeto 466km... číst článek

161/ KOVOZOO Staré Město – 21.5.2017

V dnešním výletě jsme zamířili na jih Moravy, konkrétně do Starého Města, kde jsme navštívili poněkud netradiční zoo – KOVOZOO. Po prohlídce vystavených exponátů jsme zajeli otestovat tip na restauraci Akvárko Stupava... číst článek

160/ Slezskoostravský hrad – Hradní slavnosti – 14.5.2017

V neděli 14. května 2017 jsme vyrazili na další suprový výletík. Dnes jsme opět zamířili do Ostravy, kde jsme navštívili Slezskoostravský hrad, kde probíhaly Hradní slavnosti. Cestou zpět zastávka na oběd v Rybím domě v Chotěbuzi... číst článek

159/ Zřícenina hradu Brumov, salaš Nimnica – 6.5.2017

V sobotu 6. května 2017 jsme podnikli společný výlet na zříceninu hradu Brumov, pak jsme to vzali přes Slovensko, zde jsme se stavili na salaši Nimnica na oběd a také nákup ovčího sýru. Návrat domů přes Makov, Rožnov... číst článek

158/ MINIUNI – svět miniatur v Ostravě – 1.5.2017

Zlatým hřebem velmi vydařeného prodlouženého víkendu byl výlet tentokrát na severní Moravu. Navštívili jsme v Ostravě městečko MINIUNI – svět miniatur. Po prohlídce vystavených exponátů zastávka na oběd v Kolibě na Pasekách v Rožnově... číst článek

157/ Rozhledna Na Podluží, vyhlídková věž Mikulčice – 30.4.2017

V neděli 30. dubna 2017 jsme podnikli výlet na jižní Moravu. Navštívili jsme rozhlednu Na Podluží – Nový Poddvorov a Slovanské hradiště v Mikulčicích, kde je zároveň i vyhlídková věž. Nakonec zastávka na oběd v restauraci Samota... číst článek

156/ Výlet na rozhlednu Zdenička – Těšánky – 23.4.2017

Letošní jaro neskýtá zatím příliš mnoho příležitostí na pohodové výlety na skútru, nicméně v neděli 23. dubna 2017 se nám podařilo vystihnout trochu vhodné počasí a tak jsme si dali menší komínovku spojenou s výšlapem na rozhlednu Zdenička... číst článek

155/ Punkevní jeskyně, Macocha, větrný mlýn Ruprechtov – 9.4.2017

V neděli 9. dubna 2017 jsme podnikli nádherný výlet na propast Macochu, navštívili jsme Punkevní jeskyni, cestou zpět jsme se zastavili u větrného mlýnu Ruprechtov, nakonec zastávka na oběd v restauraci Na Hrázi v Kojetíně... číst článek

154/ Výlet na hrad Lukov, jarní Kohutka – 2.4.2017

Po vydařeném zahájení sezony jsme hned následující den – v neděli 2. dubna 2017 zorganizovali společný výlet na zříceninu hradu Lukov. Pak jsme si dali jarní vyjížďku na Kohutku na vyhlášené borůvkové knedle. Dnes najeto 207km... číst článek

153/ Zahájení skútr sezony 2017 na střední Moravě

V sobotu 1. dubna 2017 jsme uspořádali tradiční zahájení skútr sezony na střední Moravě. Počasí nám přálo, navštívili jsme Veteran Arenu v Olomouci, pak společný oběd v Drahanovicích a nakonec ještě společná vyjížďka. Najeto 176km... číst článek

152/ Rozkvetlé bledule v údolí Chlébského potoka – 25.3.2017

V sobotu 25. března 2017 nám počasí přálo, tak jsme vyrazili na výletík do přírody. Zavítali jsme do vesničky Chlébské, kde každé jaro připraví příroda úžasnou podívanou na tisíce rozkvetlých bledulí podél Chlébského potoka. Dnes najeto 250 km... číst článek

151/ Dvoudenní výlet do Prahy na Motosalon 2017 – 4.-5.3.2017

O víkendu 4. a 5. března 2017 jsme podnikli letos první dvoudenní výlet. Zamířili jsme poprvé na skútru do Prahy, kde jsme navštívili Motosalon 2017. Na přespání jsme si našli pěkný penzion na okraji Prahy. Celkem najeto bezmála 556 km..... číst článek

150/ První zimní vyjížďka v roce 2017 po střední Moravě – 25.2.2017

V sobotu 25. února 2017 jsme po mnohatýdenní zimní pauze konečně mohli vyrazit na první letošní, ještě zimní vyjížďku na skútru. Počasí nám přálo, tak jsme navštívili Kroměříž a krátké zastavení u Plumlovské přehrady. Najeto krásných 133 km.... číst článek