Reporty z výletů

Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 6. den

Čas neúprosně ubíhá a na dovolené snad dvakrát rychleji, a tak máme před sebou předposlední den na Šumavě. Na čtvrtek 20. 7. jsme si naplánovali poslední větší vyjížďku po Šumavě a výšlap. Navštívili jsme hrad Kašperk a baštu Pustý Hrádek.

Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 5. den

Pátý den našeho pobytu na Šumavě – středa 19. července – jsme si naplánovali trochu odpočinkový program. Dneska žádné velké ježdění, dojeli jsme jen do Lipna nad Vltavou, kde hlavní dnešní cíl byl plavba lodí po Lipně.

Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 4. den

Na úterý 18. července – čtvrtý den pobytu na Šumavě – jsme měli naplánovanou opět vyjížďku krásnou Šumavskou krajinou a návštěvu zajímavých míst. Zavítali jsme na nedostavěný klášter pavlánů, rozhledny Libín a Churáňov, jelení výběh na Kvildě.

Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 3. den

Třetí den našeho pobytu na Šumavě - v pondělí 17. července - jsme si dali poznávací výlet. Zamířili jsme do Hluboké nad Vltavou, kde jsme navštívili jeden z nejkrásnějších zámků. Prohlédli jsme si jak interiér zámku, tak také  část zámecké zahrady.

Letní skútr dovolená 2017 – Šumava – 1. a 2. den

Od 15. do 22.7.2017 jsme strávili krásný týden letní skútr dovolené na Šumavě. Za těch několik dní jsme zde projezdili blízké i vzdálenější okolí, nakoukli i k sousedům do Německa a Rakouska. Z každého dne jsme připravili krátké shrnutí.

Setkání veteránů na zámku Holešov a jižní Morava

Začátek července patří již tradičně setkání veteránů na zámku Holešov, a tak jsem se v sobotu 8. 7. 2017 tam vypravil. A když bylo tak hezky, výlet jsem si prodloužil na jižní Moravu – do Velkých Pavlovic k rozhledně Slunečná a vyhlídkové místo.

Zámek Boskovice, jeskyně Blanických rytířů – 5.7.2017

Sváteční den – středa 5. července 2017 – jsme využili k pěkné letní vyjížďce. Zamířili jsme tentokrát na západ, do Boskovic, kde jsme navštívili místní zámek. Pak kousek za Kunštátem v obci Rudka jsme navštívili jeskyni Blanických rytířů. A pak přes jih domů.

Rozhledna u Tetřeví chaty, vyhlídka Rysí skála

V neděli 25. června 2017 jsme podnikli nádherný výlet do Jeseníků. Výlet zahrnující nejen projížďku na skútru krásnou krajinou, ale také turistiku. Navštívili jsme rozhlednu u Tetřeví chaty, vyhlídku Rysí skála a Červenohorské sedlo.

Letecké muzeum Kunovice – Military den – 24.6.2017

V sobotu 24. června 2017 jsme si naplánovali výlet na jižní Moravu. Zavítali jsme do Leteckého muzea v Kunovicích, kde zrovna probíhala akce Military den. Prohlédli jsme si muzeum, zhlédli část dynamických ukázek. Nakonec oběd v restauraci Akvárko.

Turistický výšlap po Kopřivnických pahorcích

V neděli 18.6.2017 jsme si dali takový menší výletík spojený s projížďkou krásnou krajinou a také trochu protáhnutí našich končetin a zadnic, aby nám nezdřevěněly :-D. Zamířili jsme do Kopřivnice a zde si prošli Lašskou naučnou stezku.

Historické dny na tvrzi Kurovice – 4.6.2017

V neděli 4. června 2017 jsme si dali takovou menší komínovku, zamířili jsme do Kurovic, kde jsme zavítali na Historické dny na tvrzi Kurovice. Zhlédli jsme část programu a pak jsme se stavili na oběd v restauraci Na hrázi v Kojetíně.

Hrad Bítov, rozhledna Rumburak – 28.5.2017

Nádherné, slunečné počasí po celý den, na obloze ani mráčku, příjemné letní teploty, nádherná krajina, to vše nás čekalo na dalším suprovém výletě v neděli 28. května 2017. Navštívili jsme hrad Bítov, rozhlednu Rumburak a větrný mlýn. Najeto 466km.

KOVOZOO Staré Město – 21.5.2017

V dnešním výletě jsme zamířili na jih Moravy, konkrétně do Starého Města, kde jsme v neděli 21. května 2017 navštívili poněkud netradiční zoo – KOVOZOO. Po prohlídce vystavených exponátů jsme zajeli otestovat tip na restauraci Akvárko Stupava.