Rozhledny Veselí a Pohoř – Olšová

V sobotu 23. března 2019 krásné jarní počasí přímo vybízelo podniknout nějakou tu první jarní vyjížďku, a tak jsem vyrazil po rozhlednách v blízkém okolí. Navštívil jsem rozhledny Veselí a Pohoř – Olšová.

Na dnešní vyjížďku jsem vyrazil sám, moje polovička bohužel skrz pracovní povinnosti nemohla. Takže jsem si dal jen takovou komínovku. Objevil jsem blízko Oder novou rozhlednu Veselí, tak jsem tam zamířil.

Rozhledna je velmi dobře přístupná, dá se k ní přímo dojet, hned u rozhledny lze zaparkovat a pak už jen vystoupat vzhůru :-).

Rozhledna je vysoká 13 m, byla vybudována v roce 2018 a je z ní výhled na vrcholky Oderských vrchů, Beskyd, Hostýnských vrchů i na Moravskou bránu. Samozřejmě jako u všech rozhleden platí, za ideálního počasí.

Pak jsem si to zamířil přes Odry k nedaleké rozhledně Pohoř – Olšová. I k této rozhledně lze dojet přímo a je zde možné bez problémů zaparkovat.

První jarní výletík se zdařil, počasí vyšlo, tak v neděli vyrážíme na další výlet :-)

Kompletní fotogalerie z výletu na Rajčeti.